Gyakornok voltam.

(Nem csak) luxemburgi képek és élménybeszámolók...

Az egyikük Günther, a műdisznó, aki színes szalagokkal a nyakában vidáman eszegeti műkukoricáját a 7. emelet egyik irodájában Ildi és Kati vigyázó tekintetétől kísérve.

güntherdiszno.JPG

A másik pedig Józsi  – a dobozán olvasható felirat szerint az „inflatable husband” –, aki szintén a 7. emeleten található abban az irodában, ahol én is dolgozom. Állítólag Józsi olyan régóta tartózkodik már az osztályon, hogy senki sem tudja, hogy pontosan mikor került ide. Csak annyi biztos, hogy vicces kedvű magyar gyakornokok hagyományozták rá az utánuk jövő gyakornokokra és az osztály többi tagjára.

Józsi.jpg

2 komment

Címkék: képek

A bejegyzés trackback címe:

https://eugyakornokluxemburg.blog.hu/api/trackback/id/tr584769262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dorottyafordito 2012.09.14. 20:10:35

"a 7. emeleten található abban az irodában, ahol én is dolgozom"...és ahol én is, ezzel a Drága Bettivel :)

eugyakornokluxemburg 2012.09.14. 20:40:13

@dorottyafordito:
na azért ne túlozzunk, kérem, én csak önmagamat adom XD
süti beállítások módosítása