Gyakornok voltam.

(Nem csak) luxemburgi képek és élménybeszámolók...

Amikor megkaptam a visszaigazoló e-mailt, megadtak benne egy e-mail címet, hogy hol érdeklődhetek szállás után. Írtam is erre a címre, és kaptam tőlük egy minimum 1 km hosszú levelet, ami tele volt hasznos tanácsokkal és kontaktokkal. Kihangsúlyozták, hogy nagyon figyeljünk oda, mert néhány szálláshirdető úgy verte át a gyakornokokat, hogy elkérték a pénzt tőlük, de szállást nem adtak nekik.

Természetesen mindenki a városban akar szállást találni és lehetőleg az uniós intézményekhez közel, a Kirchberg városrészben. Lehet a városon kívül is szállást találni, de kérdés, hogy hány kilométeres körzetben. A szállások ára is változó: minél közelebb vagy a városközponthoz, annál drágább, szóval 400 eurótól szerintem a határ a csillagos ég. Vidéken kicsit olcsóbbnak tűnnek a szállások, 200-300 euró között mozognak az árak, de találkoztam olyan hirdetéssel, ahol 400 eurót kértek egy olyan szállásért, ami 30 km-re volt a várostól…

kiadoszoba.png

Egyelőre bőszen keresem a megfelelő szállást, de nagyon kevesen válaszoltak a megkeresésemre. Az egyik szállásadó például azt írta vissza, hogy szerinte túl korán (!) kezdtem el szállást keresni... Nem tudom Luxemburgban mi a szokás, de én szeretem időben elrendezni az ilyen dolgokat.

Egyelőre most itt tartok, ezért úgy érzem, lesz még néhány bejegyzés a szálláskeresésről. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eugyakornokluxemburg.blog.hu/api/trackback/id/tr184089806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása