Gyakornok voltam.

(Nem csak) luxemburgi képek és élménybeszámolók...

A visszaigazolásunkat megerősítő e-mailhez csatolnak pdf-fájlokat is, köztük a jelenleg kint lévő gyakornokok névsorát és elérhetőségét is. Én megragadtam ezt a lehetőséget és felvettem a kapcsolatot az egyik kinti gyakornokkal, akinek segítségével pár napon belül lett is szállásom, úgyhogy mostantól megnyugodva hajthatom álomra a fejem. :) Ezúton is köszönöm neki a segítséget.

szallas.jpg

Lakótársra is szert tettem: egyrészt, hogy ne legyek egyedül, másrészt így a költségek is feleződnek. Az egyik luxemburgi lakótárskereső oldalon találtam rá egy spanyol lányra, akiről kiderült, hogy ugyanebben a programban fog részt venni, és ugyanakkor, mint én. Így felvettük egymással a kapcsolatot és eldöntöttük, hogy együtt fogunk szállást keresni, ami szerencsére sikerült is.

A következő bejegyzés március elején várható. Akkor érkezik majd (postán) az Európai Parlamenttől a hivatalos meghívólevél. 

A bejegyzés trackback címe:

https://eugyakornokluxemburg.blog.hu/api/trackback/id/tr424129452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása