Gyakornok voltam.

(Nem csak) luxemburgi képek és élménybeszámolók...

Véleményem szerint az Európai Parlament nagyon jól kommunikál a gyakornokokkal, mivel mindig adnak visszajelzést e-mail formájában. Múlt héten is kaptam egy e-mailt, amely a már jól ismert információk mellett újabbakat is tartalmazott, pl. hogy az első napra magammal kell vinnem az itthoni bankszámlaszámom adatait, illetve képet és térképet is csatoltak arról az épületről, ahol az első munkanapon meg kell jelennem.

A héten megérkezett a meghívólevél. Nem mindennapi élmény volt kivenni a postaládából egy olyan borítékot, amire a feladóhoz az van írva, hogy Luxemburg és Európai Parlament! :)

EP-logo-2-JPEG_1.jpg

A levélben leírták, hogy pontosan mettől meddig tart majd a gyakorlat, mikor lesz az első munkanap, hol és hány órakor kell megjelennem, mennyi lesz az ösztöndíjam havonta, mennyi beteg- és balesetbiztosítást vonnak le ebből az összegből, végül pedig az utazási költségek visszatérítését is megemlítették. Fontos megjegyezni, hogy minden, az EP-től kapott e-mailben, köztük ebben a levélben is, a szakmai gyakorlatra vonatkozó belső szabályok cikkeire hivatkoznak, amely szabályzat magyar nyelven is elérhető.

A bejegyzés trackback címe:

https://eugyakornokluxemburg.blog.hu/api/trackback/id/tr214295921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dorottyafordito 2012.03.08. 11:04:44

Kedves Bernadett!

Örömmel leltem rá a blogodra, és kíváncsian várom a bejegyzéseid. Nagyon gratulálok a bejutáshoz!!!

Én a júliustól szeptemberig tartó gyakornoki programot pályáztam meg. Nemrég jött a preselection eredménye, és ha minden igaz, akkor már Luxemburgban vannak a dokumentumaim. Bízom benne, hogy én is részese lehetek majd ennek az élménynek :)

eugyakornokluxemburg 2012.03.08. 18:00:51

@dorottyafordito:
Szia!

Örülök, hogy hasznosnak találod az irományaimat. :) Sok sikert neked is, és az én esetem talán jó példa lehet arra, hogy a remény hal meg utoljára: várólistáról is be lehet kerülni! ;)
süti beállítások módosítása