Gyakornok voltam.

(Nem csak) luxemburgi képek és élménybeszámolók...

Tegnap megérkeztem Luxembourgba, ma pedig elindultam felfedezni a várost. Azt kell mondjam, hogy fantasztikus! Tele van parkokkal, gyönyörű épületekkel, és az egész város tiszta és rendezett! Ami talán kevésbé tetszik, az a rengeteg autó és a zaj. Na és az időjárás sem éppen tavaszias… kabátban és sapkában (!) sétáltam ma a városban, mert annyira hideg van. :P

Ma voltam a helyi Tourinform irodában, ahol rengeteg térképet kaptam, sőt, megajándékoztak egy jó vaskos buszmenetrenddel is! :) Buszjegyet szerencsére csak erre a pár napra kellett vennem, mert elméletileg hétfőn délután kapom kézhez az ún. Jobkaartot, ami ingyenes tömegközlekedést biztosít a dolgozó emberek számára. A Jobkaartról még korábban kaptam egy e-mailt a gyakornoki program vezetőitől: nekik kellett visszajelezni, hogy ki szeretne ilyet és megígérték, hogy az első munkanapra elkészül.

Most pedig következzen néhány kép!

A célegyenesben.

célegyenesben.jpg

Luxemburgi rendszám.

rendszám.jpg

Pont Adolphe.

Pont Adolphe.jpg

Viadukt.

viadukt.jpg

És további tájképek:

táj.jpg

táj 2.jpg

park.jpg

Majd még jelentkezem, mára ennyi! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eugyakornokluxemburg.blog.hu/api/trackback/id/tr504350588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása