Gyakornok voltam.

(Nem csak) luxemburgi képek és élménybeszámolók...

A mai nap is izgalmasan telt. Beküldtem életem legelső EP-s fordítását, egy petíciót. :) Nem volt hosszú, mivel az első oldala már le volt fordítva, nekem pedig csak a második oldalt kellett magyarra áttennem. Nagyon hasznos volt, mivel rengeteg belső adatbázist használhattam hozzá és a Trados programmal is sokkal jobban összemelegedtünk a fordítás során. :) Az egyetlen kis bökkenő, amit egész életemre megjegyeztem, az volt, hogy kicsit speckósan kell elmenteni ezeket a fordításokat, és nem a szokásos módon. Hát én a szokásos módon mentettem, és a vérrel és verejtékkel megszült szép magyar fordításom hopp, eltűnt. Lényegében majdnem kezdhettem elölről az egészet, de mégsem, bár ezt kicsit körülményes lenne itt elmagyarázni. Legyen elég annyi, hogy ez igen nagy tanulság volt arra nézve, hogy hogyan is mentsünk dokumentumokat itt az EP-nél. ;) 

typing_1.jpg

Természetesen a fordításomat átnézte a mentorom, aztán megbeszéltük a javításait és végül én is még egyszer átnéztem a munkámat, és csak ez után kerülhetett vissza a végleges verzió a titkárságra, amely a Szent Elosztó Hely, minden dokumentum kiindulópontja. :) Nagyon izgultam, mert mégis csak az én kutyám kölyke ez a rövid kis szöveg, úgyhogy remélem, hogy akik majd olvassák, érteni fogják és nem szörnyülködnek a cirádás magyar mondatok miatt. ;)

Holnaptól hosszú hétvége van, mivel Luxembourgban a nagycsütörtök és a nagypéntek munkaszüneti nap, és még hozzá jön a húsvéthétfő is. Szóval az elkövetkezendő öt nap pihenéssel és kirándulással fog eltelni, mivel rengeteg látnivaló van a környéken.

Mára ennyi, majd még jelentkezem!   

A bejegyzés trackback címe:

https://eugyakornokluxemburg.blog.hu/api/trackback/id/tr234363578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása