Gyakornok voltam.

(Nem csak) luxemburgi képek és élménybeszámolók...

Kedves Olvasóink!

Egy rendkívüli hír miatt megszakítjuk adásunkat: tudósítónk március 29-e óta tartózkodik Luxembourgban, és ma egy megdöbbentő hírrel jelentkezett be. Őt idézzük:

"Hihetetlen, kedves olvasóink, igen, valóban hihetetlen, de mégis igaz! A március 29-e óta tartó, naponta tapasztalható eső, orkánerejű szél és sarkvidéki hideg sorozata ma egy napra megszakadt!!! Hihetetlen, kedves nézőink, még én is pólóra vetkőztem! Sőt, a bátrabbak rövidnadrággal párosították ezt a ruhaneműt! A régóta áhított jó időnek köszönhetően kimozdultak az emberek otthonról, én pedig a gumikacsúsztató-versenyre látogattam ki. A verseny lényege, hogy 5 euróért venni kellett egy jegyet, cserébe kaptunk egy számot, amely egy sárga kacsához tartozott. Ez után már csak annyi volt a dolgunk, hogy szurkoltunk a kacsánknak. A befolyt összeget pedig jótékony célra fordítják, két gyermekalapítvány kapja meg, a játékosok pedig értékes ajándékokat nyerhetnek. 

Olvasóinkat természetesen nem hagyjuk vizuális élmény nélkül. Íme két videó erről a csodálatos eseményről:

Ezek a videók a startot és a "siklást" ábrázolják, én pedig a célba beérkező kacsákról készítettem néhány remek felvételt, íme egy közülük:

kacsa.jpg

A szó ismét a stúdióé!"

Köszönjük! 

A bejegyzés trackback címe:

https://eugyakornokluxemburg.blog.hu/api/trackback/id/tr924478560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása