Gyakornok voltam.

(Nem csak) luxemburgi képek és élménybeszámolók...

Gyönyörű, gyönyörű és gyönyörű, és bátran merem ajánlani kirándulócélpontként!!! Ezzel mindent elmondtam. Most pedig ismét egy kis olvasnivaló, plusz képek következnek.

folyókép.jpg

híd hajóval.jpg

park_1.jpg

pokol kapu.jpg

Városháza.

városháza.jpg

Még a kutya is narancssárgába öltözik, mert holland. :)

kutyás kép.jpg

Kívülről bazilika...

könyvesbolt kívül.jpg

Belülről könyvesbolt!

könyvesbolt belső.jpg

templomok.jpg

Igen, akad itt egy-két bicikli...

biciklik.jpg

11 komment

Címkék: képek

A bejegyzés trackback címe:

https://eugyakornokluxemburg.blog.hu/api/trackback/id/tr994482846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dorottyafordito 2012.05.04. 13:40:41

Szia!

Ne haragudj, hogy már megint én zargatlak :) Lenne egy kérdésem.

Ahogy korábban talán már említettem, a július 1-én kezdődő programra jelentkeztem. Nagyon várom már, hogy megkapjam a választ Luxemburgból a kiválasztás eredményét illetően.

Nagyon szeretnék kimenni Luxemburgba, de jelen pillanatban álláskereső is vagyok. Szóval más ajánlat miatt jó lenne mielőbb tudnom a gyakornoki program eredményét, mert természetesen, ha megkapnám, a gyakornoki lehetőséget fogadnám el.

Az lenne a kérdésem, hogy lehet-e valamilyen fórumon érdeklődni? Van-e szerinted értelme írni a dgtrad.translationtraineeships@europarl.europa.eu-ra vagy valamilyen telefonszámot kikeresni, és telefonon érdeklődni. Persze nem akarok én türelmetlenkedni, de nagyon fontos lenne tudnom az eredményt, és sajnos konkrét deadline nem volt sehol sem feltüntetve a végső kiválasztást illetően. :(

Ne haragudj, hogy ilyesmivel zargatlak :), és előre is köszönöm a véleményed, információt!

Dorottya

eugyakornokluxemburg 2012.05.04. 19:23:15

@dorottyafordito:

Szia!

Ha még nem késő, akkor hétfőn tudok érdeklődni az osztályon, hogy tudnak-e pontos dátumról a kiértesítéssel kapcsolatban. Szerintem nagyon nincs értelme írni az e-mail címükre, mert mindig kihangsúlyozzák, hogy nem adnak felvilágosítást az eredménnyel kapcsolatban... De hétfőn utánakérdezek és megírom, mire jutottam. Remélem, jó lesz így. :)

Betti

dorottyafordito 2012.05.04. 19:42:02

Szia!

Nagyon kedves Tőled! Az is segítség lenne, ha tudnám, hogy mikorra várjam a döntést :)
Köszönöm, szuper!!! :)

Dorottya

dorottyafordito 2012.05.07. 19:38:00

Szia Betti!

Sikerült-e valamit kiderítened :)?
Még ma sem jött email a Titkárságról...

Dorottya

eugyakornokluxemburg 2012.05.07. 19:40:54

@dorottyafordito:

Szia!

Sajnos lebetegedtem, úgyhogy ma nem tudtam bemenni dolgozni... Remélem holnapra jobban leszek és akkor kérek információt. Bocsi!

dorottyafordito 2012.05.07. 19:47:48

Szia!

Ójajj, jobbulást!!!
Semmi gond :)

eugyakornokluxemburg 2012.05.08. 15:26:58

@dorottyafordito:
Szia!

Azt a hírt kaptam, hogy múlt héten már kiértesítették a "szerencsés nyerteseket"...

dorottyafordito 2012.05.09. 16:45:25

@eugyakornokluxemburg:

Szia!

El sem hiszem, de most jött a levél, hogy felvettek, és erősítsem meg!!! Még nem hiszek a szememnek, de ha felocsúdtam, akkor még jelentkezem :)

eugyakornokluxemburg 2012.05.09. 18:52:49

@dorottyafordito:
Óhó, ez szuper hír, gratulálok!! ;)

dorottyafordito 2012.05.09. 19:54:36

Szia!

Köszi:)

Ha nem veszed zaklatásnak, megkereshetnélek a privát email címeden? Felmerült néhány kérdés bennem, főleg a szálláskereséssel kapcsolatban. :)

eugyakornokluxemburg 2012.05.09. 19:57:50

@dorottyafordito:
Persze, írj nyugodtan! :) De majd kapnod kell egy listát a mostani gyakornokokról e-mail címekkel együtt, tehát ha gondolod, majd nekik is írhatsz nyugodtan.
süti beállítások módosítása