Gyakornok voltam.

(Nem csak) luxemburgi képek és élménybeszámolók...

A kazamata az olasz „casamatta” szóból származik, és erődítmények föld alatti járatait jelenti. Luxembourg két kazamatával is büszkélkedhet, amelyek közül mindkettő felkerült az UNESCO-s világörökségi listára. Az egyik kazamata a Bock nevet viseli, a másik pedig a Pétrusse nevet kapta. A város két ellenkező pontján helyezkednek el; bővebb infót ebben a kis prospektusban lehet róluk találni. A lényeg, hogy fantasztikus élmény!!! Én eddig csak a Bock elnevezésű kazamatát látogattam meg, de mindenképpen meg akarom nézni a másikat is, hiába mondta róla egy srác nekem, hogy mindkettő ugyanúgy néz ki, mert a kazamata az csak kazamata. Nem baj, attól még engem mindkettő érdekel. :)

Most pedig következzen néhány kép a Bock kazamatáról!

Járatok a kazamata belsejében.

belso1.jpg

belso2.jpg

lepcsok.jpg

Kilátás az egyik nyílásból.

híd_1.jpg

És a kazamaták kívülről. Jól kivehető az előző képen látható piros híd, és a sok kis nyílás is. :)

kivulrol.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://eugyakornokluxemburg.blog.hu/api/trackback/id/tr674671835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása